يکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : 3536
جالب است ۰
لی طیب نیا مشاور عالی رئیس جمهور و محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین المللی پول در واشنگتن به سر می برند، با فرهیختگان ایرانی دیدار و گفتگو کردند.
نشست دو تن از اعضای ارشد اقتصادی دولت پزشکیان با فرهیختگان ایرانی در واشنگتن
به گزارش کارآفرينان نيوز نشست علی طیب نیا مشاور عالی رئیس جمهور و محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اساتید و فرهیختگان ایرانی در حوزه های اقتصادی و تجاری روز شنبه به وقت محلی در دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن با حضور ابوالفضل مهرآبادی سرپرست این دفتر برگزار شد.
در این نشست، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، علی طیب نیا، مشاور عالی رئیس جمهور با تشریح سیاست های دولت جدید جمهوری اسلامی ایران گفت که وعده های دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال پیگیری است.
نشست دو تن از اعضای ارشد اقتصادی دولت پزشکیان  با فرهیختگان ایرانی در واشنگتن
محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی ایران نیز از فرهیختگان ایرانی در حوزه های مختلف به خصوص تجارت و سرمایه گذاری خواست به دولت کمک کنند.
در این نشست، همچنین دو تن از هموطنان ایرانی مقیم آمریکا در خصوص مسایل ارز دیجیتال (رمز ارز) و مقابله با سیاست های یکجانبه تحریم ها سخنرانی و پیشنهاداتی به هیات اقتصادی دولت ارائه کردند.
یکی از اساتید دانشگاه نیز در این نشست، آثار تحریم های یکجانبه بر وضعیت معیشت اقتصادی مردم ایران را تشریح کرد.
نشست دو تن از اعضای ارشد اقتصادی دولت پزشکیان  با فرهیختگان ایرانی در واشنگتن
ابوالفضل مهرآبادی سرپرست حفاظت منافع ایران در واشنگتن نیز در این نشست، با اشاره به علاقه مندی بسیاری از هموطنان و فرهیختگان ایرانی مقیم آمریکا برای همکاری با ایران در زمینه های مختلف گفت که مساله تردد ایرانیان یکی از دغدغه های ایرانیان مقیم آمریکا است و از مسوولان خواست، این موضوع را در سطوح بالا حل و فصل کنند.
«عبدالله موحد» کشتی گیر پیشکسوت ایرانی از میهمانان ویژه این نشست بود که در این نشست از سوی ایرانیان مورد تقدیر و تمجید گرفت.
نشست دو تن از اعضای ارشد اقتصادی دولت پزشکیان  با فرهیختگان ایرانی در واشنگتن
 


انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdci.papct1awqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما