جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : 1213
جالب است ۰
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نجاتگران‌ این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.
امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
به گزارش کارآفرينان نيوز از سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی افزود: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه ، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان ، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و هزار ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.
بابک محمودی گفت: ۴ نیروهای عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان ، فارس ، کرمان ، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند. این مقام مسئول اظهار کرد : نیروهای عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان برپا کردند.

بیشتر بخوانید


به گزارش ایرنا، به دنبال ورود سامانه بارشی به جنوب کشور، سازمان هواشناسی برای پنج استان هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ پیش بینی کرده است؛ این سامانه عصر ۲۹ فروردین از کشور خارج می شود.


انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdci.zazct1arpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما