سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : 1071
جالب است ۰
ورزشگاه آزادی امروز میزبان بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با ۱۵۰ هزار مهمان خواهد بود.
ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
به گزارش کارآفرينان نيوز از حدود یک هفته پیش گروه‌های مردمی و نهادهای برگزارکننده محفل قرآنی امام حسنی‌ها، بزرگ‌ترین اجتماع قرآنی ایران برای پذیرایی از مردم و علاقه‌مندان، ۱۵۰ هزار بسته افطاری در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تدارک دیده‌اند.
عصر امروز ورزشگاه آزادی میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان قرآن کریم است. در این مراسم چهره‌های مشهوری همچون قاریان بین المللی، داوران برنامه قرآنی تلویزیونی «محفل»، حسین طاهری و ابوذر روحی مادحین اهل‌بیت و دیگر چهره‌های فرهنگی_قرآنی حضور پیدا می‌کنند.
همچنین طی ایده‌ای از سوی مسولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز برای ابراز همدردی با مردم غزه و یادبود شهدای غزه از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌ شده تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را روی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.برپایی ضیافت افطار، تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نورافشانی، اهدای هدایا و اجرای برنامه‌های متنوع بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ امام حسنی‌ها خواهد بود.امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی ایران از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در ورزشگاه آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdca.0n6k49nw65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما