وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیهای ضمن اشاره به نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ تاکید کرد: «این حملات وحشیانه نشان میدهد که رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهد شکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.»



