دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : 3451
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی واترپلو ایران گفت: بعد از اتمام دور نخست لیگ برتر، تیم ملی روسیه را دعوت می‌کنیم و از یکی از تیم‌های باشگاهی ترکیه هم احتمالا یک تیم را به ایران خواهیم آورد تا تورنمنت خوبی داشته باشیم.
پنام‌تاش: تیم ملی واترپلو روسیه به ایران می‌آید
به گزارش کارآفرينان نيوز مهدی پنام‌تاش روز دوشنبه در خصوص اردوی تیم ملی واترپلو در روسیه اظهار داشت: تمرینات فشرده‌ای داشتیم و با تیم‌ ملی روسیه، تیم جوانان و تیم باشگاهی آستاراخان نیز یک تورنمنت چهار جانبه داشتیم. روند اردو خوب بود و با اختلاف کمی نتیجه را به تیم ملی آن کشور واگذار کردیم. کمبود زمان برای استراحت، فشار تمرینات، جا به جایی ملی‌پوشان در ۲ بخش و.... موجب شد که پیروز نشویم. بچه‌ها در نوبت صبح تمرین می‌کردند و شب‌ها مسابقه می‌دادند که این امر موجب خستگی بازیکنان می‌شد.
وی ادامه داد: البته تیم ملی روسیه عقبه زیادی دارد؛ در بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی نایب قهرمان شد و دوره قبلی قهرمان. مسابقه ما بالای یک‌هزار نفر تماشاگر و پخش زنده تلویزیونی هم داشت. نتیجه ۱۳ بر ۱۰ تمام شد ولی در واقع نیمه دوم را ما پیروز شدیم و آن‌ها هم فکر نمی‌کردند که اینقدر بازی خوبی داشته باشیم. پس از آن‌ نیز تیم جوانان روسیه را شکست دادیم. در رقابت با باشگاه آستاراخان نتوانستیم بازی خوبی داشته باشیم زیرا هم مصدوم داشتیم و هم شیطنت‌هایی در داوری وجود داشت.
سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با اشاره به ادامه روند تیم ملی عنوان کرد: امسال به دنبال بهترین نتیجه هستیم که امیدواریم با کسب مدال نام ایران را سربلند کنیم. برای رویارویی یا پیروزی مقابل تیم ملی کمی زود است اما چین و قزاقستان را می‌توانیم پشت سر بگذاریم. البته تمرینات ما با حریفان قابل مقایسه نیست؛ یک هفته در روسیه بودیم ولی تیم ملی قزاقستان در لیگ روسیه ثبت نام کرده و هر هفته مسابقه دارد و سطح تمرینات و اردوها کاملا متفاوت است. تیم ملی چین در هر شرایطی تمریناتش روی روال است.
وی افزود: لیگ واترپلو ایران از این هفته دیگر شروع می‌شود و بچه‌ها هفته‌ای چهار روز در اختیار تیم ملی هستند. دور اول لیگ که تمام شود یک اردو خواهیم داشت که تیم ملی روسیه را دعوت می‌کنیم و از باشگاه ترکیه هم احتمالا یک تیم را به ایران بیاوریم تا تورنمنت خوبی داشته باشیم. بعد دور دوم لیگ هم اردوی تیم ملی ادامه خواهد داشت و برای یک اردوی تدارکاتی به صربستان خواهیم رفت و پس از آن‌ هم رقابت‌های قهرمانی آسیا.
پنام تاش وضعیت ملی‌پوشان را اینطور تشریح کرد: در دفاع بهتر شدیم ولی در حمله همچنان ضعف داریم. ملاکوویچ، مربی صربستانی هم ما را همراهی خواهد کرد. تا الان سعی کردیم هر کسی که خودش را نشان داد استفاده شود و نه سن و سال برای ما مهمه نه سابقه به تنهایی. انگیزه و تشنه بودن بازیکنان مهم‌ترین معیار برای انتخاب است.
تیم واترپلوی کشورمان که در قالب باشگاه شهید شیرودی تهران در تورنمنت چهارجانبه‌ی دریای خزر آستاراخان‌شرکت کرده بود، موفق به شکست دادن تیم ملی جوانان روسیه شد و به مقام سوم این تورنمنت دست یافت.
تورنمنت چهارجانبه‌ی واترپلوی دریای خزر آستاراخان روسیه هفته گذشته با حضور تیم ملی جوانان واترپلوی روسیه، تیم ملیواترپلوی بزرگسالان روسیه، باشگاه شهید شیرودی تهران و باشگاه آستاراخان برگزار شد.
باشگاه شهید شیرودی تهران پس از ارائه‌ی بازی خوب و زیبا در رویارویی با تیم ملی واترپلوی روسیه که با شکست۱۳–۱۰ همراه بود، در مقابل تیم ملی جوانان روسیه به برتری ۱۲–۱۰ رسید. این تیم در مقابل باشگاه آستاراخان ۱۳-۹ شکست خورد.
نماینده ایران در این رقابت‌ها با جایگاه سومی به کار خود پایان داد.
تیم ملی واترپلوی کشورمان اوایل مرداد امسال نیز با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شده بود.


انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdce.n8xbjh8ez9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما