سخنگوی وزارت خارجه گفت: رویکرد سه کشور اروپایی در مورد مسئله هسته ای غیرمسئولانه و مخرب بوده است. سه کشور عملا از سازوکار موسوم به اسنپ بک در برجام سوء استفاده کردند.
«اسماعیل بقائی»، سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از تداوم سوء استفاده انگلیس، آلمان و برخی دیگر از کشورهای غربی از ساز و کارهای حقوق بشری برای اعمال فشار سیاسی علیه کشورهای در حال توسعه، اقدام این دو کشور در پیشگامی برای صدور قطعنامهای ضد ایرانی در شورای حقوق بشر را محکوم کرد و محتوای این قطعنامه را به دلیل سوء نیت طراحان آن، خلاف واقعبودن ...