جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : 1354
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم:

نامه رهبری دانشجویان غربی را بیدار کرده است

جالب است ۰
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، حالا دانشجویان غرب را بیدار کرده است.
نامه رهبری دانشجویان غربی را بیدار کرده است
به گزارش کارآفرينان نيوز محسن اکبرپور بنی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ضمن تبریک روز معلم و استاد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳ خطاب به جوانان غربی با محوریت نگاه آزادانه و بدون تعصب به اسلام و حقیقت اظهار داشت:  این بیداری میان دانشجویان غربی، گوشه‌ای از نتایج نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی است.
وی ادامه داد: اکنون دانشجویان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکای شمالی با نگاهی متفاوت به اسلام و مسلمانان، برای غزه فریاد آزادی سر می‌دهند.

اکبرپور افزود: تجمعات اعتراضی دانشجویی  در آمریکا، کانادا، فرانسه و سایر نقاط دنیا، نشانه نگرانی روزافزون وجدان‌های بیدار انسانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم کودک کش اسرائیل است.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم بیان داشت: سرکوب و بازداشت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا از سوی  پلیس این کشور را محکوم کرده  و عموم دانشجویان و همکارانم در دانشگاه‌های سرتاسر دنیا را به برگزاری تجمعات ضد صهیونیستی دعوت می‌کنم.

انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdce.n8zbjh8xe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما