کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» راه‌اندازی شد

5 آبان 1403 ساعت 20:31

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» با هدف تقویت ارتباط دوسویه بین بنیاد شهید و ایثارگران راه‌اندازی شده است.


به گزارش کارآفرينان نيوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار یعقوب سلیمانی با تاکید بر اهمیت ایجاد مدیریت مشارکتی و استفاده از نقطه نظرات متخصصان جامعه هدف در حوزه قوانین و مقررات گفت: سامانه نظام پیشنهادات ایثارگران به منظور تصمیم‌سازی و تصمیم گیری در بستر سایت تخصصی نوید شاهد راه‌اندازی شد.
وی استقرار مدیریت مشارکتی با بسیج ظرفیت‌های ایثارگران، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر را از اولویت‌های بنیاد شهید بر شمرد و افزود: خانواده بزرگ ایثارگران از پیشران‌ها و پیشتازان توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و توسعه پایدار کشور، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه هفتم توسعه بدون نقش‌آفرینی و میدان‌داری این قشر در کشور به نتیجه نمی‌رسد.

سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» راه‌اندازی شد
یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، این سازمان را پاسخگو، شفاف و مقدس برشمرد و تصریح کرد: شبکه‌های مردمی و تشکل‌های ایثارگری با تصمیم سازی، مشارکت و ایفای نقش اثربخش بر خدمات این نهاد می‌توانند سازمان شیشه‌ای، کمر بسته خدمت و بالنده و متعال را ایجاد کند.
سلیمانی بر مساله‌یابی، پردازش مشکلات و ارائه راهکار توسط جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: رصد و دیده‌بانی بنیاد شهید باید توسط خود ایثارگران صورت گیرد و ارائه خدمت به این عزیزان با مشارکت، محوریت نظرات و نیازهای جامعه ایثارگران صورت گیرد.


انتهای خبر/


کد مطلب: 3530

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/3530/سامانه-نظام-پیشنهادات-ایثارگران-راه-اندازی

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/