کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق آغاز به کارکرد

3 آبان 1403 ساعت 11:25

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از امروز پنجشنبه تا یکشنبه (سوم تا ششم آبان) با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.


به گزارش کارآفرينان نيوز این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۰۸ مترمربع برپا شده است که ۲۴ هزار و ۲۹۲ مترمربع به شرکت‌های داخلی و ۱۵۹۶.۵ مترمربع به شرکت‌کنندگان خارجی اختصاص دارد و شرکت‌هایی از کشورهای چین، کره، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در آن حضور دارند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از امروز سوم آبان تا ۶ آبان‌ماه در سالن‌های ۵،۶،۱۸ ۳۱A، ۳۱B، ۳۵،۳۸،۳۸A ،۳۸B، ۴۰، ۴۱،۴۴A ،۴۴B از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

در این دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت برق کالاهایی شامل تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشارقوی، متوسط و ضعیف، انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل‌ژنراتور و موتورهای الکتریکی، باطری و یوپی‌اس، سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشارقوی، متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

از جمله محورهای مورد تأکید بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق کشور می‌توان به تلاش برای ترسیم افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به‌منظور جهت‌دهی فعالیت هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به‌منظور همرسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به تأمین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان، معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور اشاره کرد.

در این نمایشگاه دو میزگرد تخصصی برگزار می‌شود و در نخستین میزگرد که در روز ۵ آبان‌ماه و از ساعت ۹ الی ۱۲ در طبقه سوم سالن خلیج‌فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام می‌شود، فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در صنعت برق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در دومین میزگرد نیز که در روز ۶ آبان‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می‌شود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پراکنده و ضوابط جدید خرید برق از نیروگاه‌های مقیاس کوچک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 3502

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/3502/بیست-چهارمین-نمایشگاه-بین-المللی-صنعت-برق-آغاز-کارکرد

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/