کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی

28 مهر 1403 ساعت 21:47

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان حملات موشکی و توپخانه‌ای به شهرکهای صهیونیستی «ایتا الشعب»، «زرعیت»، «کفرکلا» و شهر «صفد» انجام دادند و مقرهای نظامی اسرائیلی موجود در آن را هدف قرار دادند.


به گزارش کارآفرينان نيوز نیروهای حزب الله لبنان بعدازظهر امروز شنبه حملات خود را به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین ادامه دادند و در ساعتی پیش محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در اطراف شهرک «ایتا الشعب» هدف قرار دادند. این حمله با شلیک چند موشک صورت گرفت. حزب‌الله در حمله بعدی محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک صهیونیستی «زرعیت» هدف حملات موشکی قرار داد. حزب‌الله در حمله سوم خود شهر اشغالی «صفد» را موشک‌باران کرده است. حزب‌الله تأکید دارد که نظامیان صهیونیستی در شهرهای مانند صفد مخفی شده‌اند و بارها به شهرنشینان هشدار داده است که از آنان فاصله بگیرد. مقاومت لبنان همچنین در حمله بعدی خود محل تجمع نظامیان اسرائیلی در شهرک «کفرکلا» را هدف قرار داد. این حملات با سلاح توپخانه صورت‌گرفته است.
پیش از این، رژیم صهیونیستی منطقه ضاحیه واقع در جنوب بیروت را هدف قرار داده بود. ساعاتی پیش، دو انفجار در محله «حریک» در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد.به گفته منابع لبنانی، جنگنده‌های متخاصم دو مرتبه ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حمله قرار داده‌اند. «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از این حمله خواستار تخلیه منطقه حریک شده بود.ارتش اسرائیل مدعی است که در حملات خود تنها مواضع حزب‌الله را هدف قرار می‌دهد. این در حالی است که وزارت بهداشت لبنان تاکنون از کشته شدن صدها غیرنظامی و نیروهای امدادی در حلات رژیم صهیونیستی خبر داده است. حمله امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی پس از آن آغاز شد که حزب‌الله چند منطقه را در شمال حیفا حمله هدف حمله موشکی قرار داد. دست‌کم یک شهرک‌نشین در حملات امروز حزب‌الله کشته شد و 14 نفر دیگر مجروح شدند.
 


انتهای خبر/


کد مطلب: 3423

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/3423/حملات-موشکی-توپخانه-ای-حزب-الله-شهرک-های-اسرائیلی

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/