کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دنیامالی: شهید سنوار پهلوانانه مبارزه کرد/شهادت پایان کار مقاومت و حماس نیست

28 مهر 1403 ساعت 10:37

وزیر ورزش و جوانان با محکومیت مجدد حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، مبارزه‌ یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را جوانمردانه و شهادت او را در اوج پهلوانی تعبیر کرد.


به گزارش کارآفرينان نيوز احمد دنیامالی روز شنبه  تصریح کرد: مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی متوقف نشده به طوری که یاران حماس و جبهه مقاومت جانانه ایستاده‌اند و در برابر دژخیمان و جلادان صهیونیستی از میهن خود دفاع می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: آنچه در حملات رژیم صهیونیستی به وضوح قابل مشاهده‌ است خوی ددمنشی و وحشیانه آنهاست که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند و همچنان تصور می‌کنند با ترورهای ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رهبران مقاومت و حماس می‌توانند پیروز باشند اما ایستادگی یاران حماس و حزب‌الله ثابت کرده که خیالی بس باطل دارند و پیروزی نهایی با جبهه‌ی حق است.
دنیامالی تصریح کرد: یحیی سنوار رهبر شجاع حماس، جانانه و جوانمردانه در میدان نبرد مقابل باطل حضور داشت و ایستادگی او تا آخرین لحظه‌ی شهادت و باقی ماندن در میدان سخت مبارزه، از رهبر شهید حماس یک قهرمان و پهلوان حقیقی در اذهان تداعی کرد چرا که مبارزه‌ی او و یارانش، خالصانه و در راه خدا و دفاع از مردم بود.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: راه مقابله و ایستادگی در برابر ظالمان صهیونیست با این شهادت‌ها به پایان نخواهد رسید و مقاومت تا حصول پیروزی نهایی بر جبهه‌ی ناجوانمردان صهیونیستی ادامه خواهد داشت.


انتهای خبر/


کد مطلب: 3417

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/3417/دنیامالی-شهید-سنوار-پهلوانانه-مبارزه-شهادت-پایان-کار-مقاومت-حماس-نیست

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/