کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویترینی برای شهید سیدحسن نصرالله

15 مهر 1403 ساعت 19:56

بعد از به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی برخی از کتابفروشان ویترین خود را به این شهید اختصاص دادند و آثاری را که مرتبط با وی بود، معرفی می‌کردند.


به گزارش کارآفرينان نيوز برخی از فروشگاه‌ها به معرفی کتاب‌هایی که مرتبط با سیدحسن نصرالله است پرداخته‌اند. اما پاتوق کتاب سبزوار که مدیرش خانم طباطبایی است در کنار معرفی کتاب یک یادمان و پذیرایی ساده تدارک دیده است تا هر مخاطبی که وارد این کتابفروشی شود در کنار آشنایی با آثار مرتبط شهید با برداشتن خرمایی به عزادار بودن این فروشگاه توجه کند.البته در راستای خیابان انقلاب نیز فروشگاه‌های کمی به شهید پرداخته بودند، طوری که تعدادشان کم‌تر از انگشت یک دست می‌شد. کتابفروشی حافظه تاریخی یا اندیشه، به‌نشر، کیهان و ترنجستان طور ویژه‌ای به این شهید پرداخته بودند اما در فضای عمومی این راسته نتواسته بودند که تغییری را ایجاد کنند و همین حاکی از ضعف تشکل‌های فرهنگی است تا در اتفاقات و کارهای به اطلاح فوری کنش اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.البته می‌توان عنوان بهترین ویترین را به کتابفروشی کیهان داد. اما کتابفروشی به‌نشر نیز فضای اصلی خود را به معرفی کتاب «زبور مقاومت» به قلم محمدحسین بزّی و مصطفی اللهیاری از انتشارات بین‌الملل اختصاص داده بود.

کتاب «زبور مقاومت» سیری است در زندگانی،مواضع و دیدگاه‌های شهید سیدحسن نصرالله با نگاهی ویژه به جنگ ۳۳ روزه و‌ مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. این اثر در 6 بخش که از دوران تحصیلات، زندگی شخصی، فرزندان، ازدواج و چگونگی شکل گیری شخصیت شهید سیدحسن نصراللّه شروع می‌شود و در ادامه با ابعاد شخصیتی شهید مخاطب را آشنا می‌کند.سایر کتاب‌هایی که در این کتابفروشی‌ها معرفی می‌شوند آثاری چون «لهجه‌های غزه‌ای» از نشر سوره مهر، «خط مقدم» از نشر شهید کاظمی، «روبه پایان» از نشر انقلاب اسلامی، «پشت صحنه سیاسی جنگ 33 روزه» از نشر شهید کاظمی، «چرا سوریه؟» از نشر جمکران و ... هستند.


انتهای خبر/


کد مطلب: 3255

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/3255/ویترینی-شهید-سیدحسن-نصرالله

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/