کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اطلاعیه‌ای از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شد:

حمله به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه پارس

17 فروردين 1405 ساعت 20:51

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه‌ای درباره حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) اعلام کرد: گروه‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز شده است.


به گزارش کارآفرينان نيوز در اطلاعیه شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است: بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) دشمن آمریکایی- صهیونی در ادامه حمله‌های جنایتکارانه به زیرساخت‌ها و مناطق صنعتی به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمله کرد.
گروه‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز شده است.
اوضاع تا لحظه تنظیم این اطلاعیه تحت کنترل بوده و ابعاد فنی و حجم خسارت‌های وارد شده در حال بررسی است.
خوشبختانه تا لحظه انتشار این اطلاعیه تلفات جانی گزارش نشده است.
اطلاعات تکمیلی دراین‌باره منتشر خواهد شد و از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود اخبار مرتبط را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 10485

آدرس مطلب :
http://karafarinannews.ir//news/10485/حمله-تعدادی-تأسیسات-جانبی-صنایع-پتروشیمی-منطقه-ویژه-پارس

کارآفرینان نیوز
  http://karafarinannews.ir/